Het artikel toch niet helemaal naar wens?

Jammer! maar dit is natuurlijk geen probleem!
je kunt het artikel dan
binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren!


Artikel beschadigd?

Controleer direct na ontvangst van het artikel, of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij dit direct te melden door een mail te verzenden naar info@onlinefashionboutique.nl met een foto van het gebrek.

*Let op! Helaas kunnen wij producten die zijn beschadigd maar niet zijn gemeld niet meer retour aannemen.


Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • – Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • Oorbellen mogen niet retour (om hygiënische redenen)
  • – Wij nemen artikelen met make-up/ deovlekken niet retour!
  • – De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt of ruiken naartranspiratie of wasmiddel.
  • – De artikelen moeten in originele staat en/of verpakking inclusief tag/kaartje verkeren.
  • – De artikelen zijn niet afgeprijsd.
  • – De artikelen mogen NIET zijn gewassen, wij geven GEEN garantie op kleding NA het wassen, omdat wij niet kunnen  controleren of het artikel op de juiste manier gewassen is.
  • – Wij geven GEEN garantie op prints, steentjes, glitters, studs en andere applicaties.

*let op!  Helaas kunnen wij producten die niet aan onze voorwaarden voldoen niet meer retour aannemen.


Wat zijn de kosten voor retourneren?

Voldoet jou retour aan de bovenstaande voorwaarden, dan is er een opties om je bestelling terug te sturen!
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

 

1. Een retourlabel aanmaken bij een sevicepunt ( bijvoorbeeld PostNL )

Laat je liever een retourlabel aanmaken bij een servicepoint? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Wij raden je aan om jouw retour met een track & trace code te sturen (ook wanneer een pakketje door de brievenbus past). Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code kunnen wij zoekgeraakte retouren helaas niet terugbetalen.

Pak je pakketje goed in, voeg je factuur toe en kruis aan wat je retour stuurt.
Vermeld ons retouradres op het pakketje:
Online fashion boutique  Retouren
Floralaan 33, Apeldoorn 

Laat je pakketje vervolgens bij het postpunt voldoende frankeren.

Na het verwerken van je retourzending krijg je een email dat de bestelling is ontvangen. Indien alles in goede staat is ontvangen wordt het aankoopbedrag van het betreffende artikel zo spoedig mogelijk teruggestort,  uiterlijk binnen 14 dagen.


Kan ik mijn bestelling retourneren op de hoofdvestiging?

Ja natuurlijk! Je mag je bestelling retourneren op de hoofdvestiging. Zorg dat je de originele factuur toevoegt aan de order en kruis aan wat je wilt retourneren.

Let op: via de hoofdvestiging ontvang je echter niet je geld terug, het terugbetaal proces kan mogelijk langer duren dan dat je je zending direct naar ons zou versturen.

Na het verwerken van je retourzending krijg je een email dat de bestelling is ontvangen. Indien alles in goede staat is ontvangen wordt het aankoopbedrag van het betreffende artikel zo spoedig mogelijk teruggestort, uiterlijk binnen 14 dagen.


Wanneer kan ik het geld van mijn retour terugverwachten?

Je kunt jouw geld binnen 14 dagen nadat wij de retour hebben ontvangen terugverwachten. We raden je aan om de retour met een track & trace te versturen zodat wij altijd kunnen nagaan wanneer het pakketje bij ons is geleverd.